no-img
ورلدکده

موضوعات در طراحی مهم از همیشه می شود !

ورلدکده

ادامه مطلب

zip
موضوعات در طراحی مهم از همیشه می شود !
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۱, ۱۳۹۸

موضوعات در طراحی مهم از همیشه می شود !


موضوعات در طراحی مهم از همیشه می شود !

موضوعات در طراحی مهم از همیشه می شود

موضوعات در طراحی مهم از همیشه می شود !

اگر هم بخواهیم دیگر نمی توانیم از خیلی از نکاتی که قبلا به سادگی از آن می گذشتیم ، بگذریم . امروزه اگر بخواهیم یک کار گرافیکی را به درستی و هوشمندانه انجام دهیم ، حتما باید از زیر و بم آن کار به خوبی با خبر شویم .

امروزه اگر بخواهید یک تبلیغ اینترنتی نشر دهید در ابتدا باید به رقبای خود توجه کنید ، مسیرشان را مرور کنید و اگر از طریق بنر تبلیغاتی نسبت به تبلیغ خود اقدام کرده اند ، اصول طراحی بنر را رعایت کنید. امروزه حتی برای تبلیغ در وسعت کوچک هم باید بسیاری از موارد را در اولویت به آن ها اهمیت دهید . ساده از کنارشان گذر نکنید. با این کار بخشی از روند طراحی خود را به صورت مثبتی پیش برده اید .

نمیگوییم رعایت اصول و قوائد طراحی می تواند برای شما تمام نقش در برگشت سرمایه تبلیغاتی را داشته باشد ، اما یکی از مهمترین ها به شمار می رود. از اهمیت اصول تبلیغات غافل نباشید .

در وب سایت پارسی طرح یک نکته همیشه به تیم طراحی گفته می شود . از ابتدا تا انتهای مرحله ای که باید برای اجرا و ایده پردازی یک طرح انجام دهید را به صورت کاملا اصولی و با رعاتی چارچوب های تبلیغات آنلاین انجام دهید . چرا که اگر این کار انجام نشود مشتری یا کارفرما برای تبلیغات خود نمی تواند از تمام توان آگهی خود استفاده کند .

ما باید این موضوع را در نظر بگیریم که تمام شرکت ها یا استارت آپ ها از بودجه زیاد تبلیغاتی برخوردار نیستند ، بسیاری از مشتریان ما ، با بودجه های نسبتا کم پا به عرصه تبلیغات می گذارند اگر قرار باشد به سادگی مبالغ خود را با کلیک های بی هوده به دور بریزند ، عملا تبلیغات برای این دسته از تبلیغ دهندگان با مشکل جدی و همچنین شکست همراه می شود ، به همین دلیل هر طرح با هر موضوع با دارای ویژگی های انحصاری باشد .دیگر زمان طرح های کلیشه ای گذشته است ، کاربران این روزها به دنبال یک نو آوری و شکل جدیدی از نمایش آگهی هستند و توقع آن ها بیش از گذشته رشد داشته است .

اگر در گذشته صرفا در طراحی یک لوگو شرکت قرار می دادیم و با یک پس از زمینه از رنگ طرح ها در سایت ها مشاهده می کردیم ، دیگر جای این طرح ها نیست . امروزه دکمه های کال تو اکشن یا به اصطلاح خارجی Call To Action  ، استفاده از درست از نماد یک برند ، استفاده بسیار دقیق از طیف رنگ ها ، انتخاب متن و فونت درست باید در قالب یک طرح استاندارد قرار گیرد تا خروجی نهایی قابل قبول به نظر رسد . در غیر اینصورت . باید با دنیای تبلیغات خداحافطی کرد .

این مطلب را بخوان و همچنین خواندن مطالب تبلیغاتی این وب سایت را هم به شما پیشنهاد میکنیم .



موضوعات :
رپرتاژ

مطالب مرتبط


    دیدگاه ها


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *